الاثنين، يونيو 04، 2007

What Famous Leader Are You?



What Famous Leader Are You?
personality tests by similarminds.com


ده اختبار حلو عرفته من عند الفنان اشرف و هو عباره عن عدد من الاسئله و بيظهرلك شخصيتك اقرب الى مين من القادة و الزعماء يمكن ميكونش شئ واقعى او جدى بشكل كبير انما هو بلا شك فكره ظريفه
بس اللى يطلعله انه شبه حسنى مبارك يا ريت يعالج نفسه من سكات او ينتحر اصلها مش ناقصه كفايه واحد بس
ده الموقع فى اختبارات تانيه

و ده اختبار الفيلم الكلاسيكى




What Classic Movie Are You?
personality tests by similarminds.com

الصراحه انا معرفش الفيلم ده بس شكله لذيذ - لو حد يعرفه ميتكسفش ويقولى عليه - و الكلام ده فعلا قريب منى بشكل كبير لأ ده هو الكلام اللى بيوصفنى بجد

هناك 3 تعليقات:

اجندا حمرا يقول...

عزيزي منير
انا عملت الاختبار و طلعات الأم تيريزا حاولت اعمله تاني و ازود الأسئله طلعت برضو الأم تيريزا مفيش فايده
LOL
بالنسبه للفيلم بينجو احنا الاتنين طلعنا نفس الفيلم
الصراحه انا مش فاكره القصه اوي كنت باخدها زماااااااااااان في المدرسه بس علي مااعتقد ماجده و يحيي شاهين عملوا القصه فيلم بس برضومش فاكره اسمه
تحياتي ليك

اجندا حمرا يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
moneer يقول...

كويس الام تيرزا ده بيعنى انك انسانه ممتازه
و يبدوا ان احنا متشابهين

ويمكن للفيلم انا افتكر ان انا شفت ماجده و يحى شاهين فى فيلم قبل كده بس ما اتذكرش اسمه
و انا اشكرك على تعليقك وتشريفك لمدونتى