الثلاثاء، يونيو 05، 2007

! طفَى النور يا حكومه




















! طفَى النور يا حكومه

هناك 9 تعليقات:

ASA يقول...

ya sedy we yetafoh leh homa daf3en 7aga men gebhom kolo men geb abona e7na ... bardo la yomkn tela2y el kalam dah fe makan tani 3'er fa masr OM EL DONIA :D:D

اسلام رفاعى يقول...

أول مرة اتشرف بزيارة المدونة الظريفة دى وعلى فكرة احنا اسكندرانية زى بعض والمكان اللى فى الصورة من أكثر الاماكن اللى بحبها

اسلام رفاعى يقول...

على فكرة احنا اسكندرانية زى بعض والمكان اللى فى الصورة من أكتر الاماكن اللى بحبها ،أنا سعيد جدا بزيارة مدونتك

أشرف حمدي يقول...

ههههههههههه
تصدق وتآمن بالله انا عندي صورة خطيرة قوي انا اللي مصورها من النوع ده
ابعتهالك ؟

عموما انا عامل مدونة صور كده ابقى بص عليها
اسمها
Egymatrix
بس للأسف قلقان من نشر الصور اللي عندي عشان فيها بلاااااااوي مسيحة
تحياتي لمدونتك الجميلة

moneer يقول...

اهلا بيك يا اسلام وانشاء الله مش هتبقى اخر مرة
فعلا و المكان ده من اجمل الاماكن فى اسكندريه
و انا اسعد انك شرفتنى

moneer يقول...

انا شفت فعلا المدونة بتاعت و الصور الل فيها مؤثر جدا خصوصا البوست بتاع غلابة الناس اللى بيدورا فى الزبالة لانى كل ما امشى فى حتة اشوف المنظر و قلبى بيتقطع
انا كنت و اقف فى شارع امباح عدى عليا 5 شحاتين
و بعدين ايعت الصور اللى عندك متخبيش على حد لازم كلنا نعرف ايه اللى بيحصل
و لا ايه يا شريف

بحب السيما يقول...

صورة جميلة ولمحة ذكية

الكنبة الحمرا يقول...

انت ليه سيء النيه كده حرام عليك
انا اقولك يا سيدى مع ان دى اسرار عليا
الحكومه كانت سهرانه طول الليل بتفكر فى الشعب القاسي الفقير الناكر للجميل
بتفكر ازاه هترضيه الصبح
بس يا سيدى قوم ايه
الحكومه راحت عليها نومه من التعب
وفيه كلام انها بتخاف من الضلمه
بس ده مش حقيقى
بس
خلاص بطل بقى سوء نيه
وافترى
يا مفترى
تخيل لو اختك قرت البوست بتاعك ده ترضاها
ها ترضاه لاختك
اهى الحكومه بالظبط زى اختك
عيب
حرام عليك

moneer يقول...

ماشى يا عم بلال
انا هبطل سوء نية فى حكومتنا اصل نيتى وحشة بس اصل اللى بيزلنى فى موضوع الكهربا ده انهم مش بيسبونى فى حالى
دايما كل ما اجى اذاكر النور بيقطع اجى اكتب بوست وانسى اسيفه يقطع النور
علشان كده انا متعقد من موضوع الكهربا فيروحوا قاطعين النور وانا عندى امتحان اجى اروح الامتحان اشوف النور منور
الصبح و الشمس طالعه؟؟
معلش بقى انا اصلى شكاك مكنتش اعرف ظروفهم
بس انا مش خايف
ان اختى تشوف الموضوع لا انا معنديش اخوات اصلا :)
و ميرسى على الكومنت الجميل ده يا بلال